سید مرتضی موسوی تبار

معرفی سایت : شهر مجاری زبان و ادبیات فارسی

جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۲۳ ب.ظ

برای علاقمندان زبان و ادبیات فارسی سایتی بسیار مفید که توسط دانشگاه مجازی المصطفی راه اندازی گردیده است معرفی می نمایم .

شهر مجازی زبان و ادبیات فارسی وب سایتی جالب و خواندنی است که در 5 سربرگ مطالب بسیار مفیدی را به علاقمندان ارائه می دهد .

هر چند در معرفی سایت هدف از تاسیس آن هدف ایجاد حلقه ارتباطی میان اساتید و فرهیختگان زبان و ادب فارسی و طلاب غیر ایرانی و جویندگان معارف اهل بیت می باشد تا با مجهز شدن به ابزار زبان فارسی _ زبان دوم متون علوم اسلامی - معارف اهل بیت را فراگیرند ، اما مطالب این سایت برای فارسی زبانان نیز تازگی دارد .

از بخش های جالب این سایت می توان به مدرسه زبان فارسی که مطالب متعددی در حوزه زبان فارسی بیان داشته و نیز بخش ایران شناسی که به معرفی ایران از هر زاویه ای پرداخته است اشاره کرد .

بخش شهر فرنگ نیز دادستان های بلند و کوتاه و تصویری و شعر را در بر گرفته است و در بخش کارگاه داستان نیز در خصوص قصه نویسی و فنون دادستان نویسی درس هایی ارائه شده است .

در بخش کتابکده نیز کتاب های خواندنی از فرهنگ غنی فارسی برای مطالعه علاقمندان قرار گرفته است .

مشاهده و مطالعه این سایت جامع را به تمام علاقمندان زبان و ادبیات فارسی به آدرس فارسی سی تی دات آی آر ( http://www.farsicity.ir ) توصیه می نمایم .

سید مرتضی موسوی تبار
  • سید مرتضی موسوی تبار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی