سید مرتضی موسوی تبار

درهفته پژوهش از پژوهشگران برتر اداره کل زندان های استان آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آمد


به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی  درهفته پژوهش و در راستای ارج نهادن به مقوله علم و پژوهش علمی طی مراسمی با حضور معاونین اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی  ، رئیس اسناد ملی شمالغرب کشور ، رئیس فناوری دانشگاه تبریز  و جمعی از اساتید دانشگاهی  از پژوهشگران برتر تجلیل به عمل آمد .
سعید سرباز جانفدا معاون اداره کل زندانهای استان ضمن خوش آمد گویی و تقدیر و تشکر  ، نقش پژوهش در شکوفائی و پیشرفت جامعه را بسیار مهم و تمامی  اختراعات و تحولات علمی را در راستای پژوهشهای  فنی  و علمی ب
یان کردند
.
وی  پژوهش را هزینه بسیار  ارزنده برای نسلهای آینده  که باعث کشف  علوم  در جهت فن آوری پیشرفته در کشور خوانده و روح تحقیق را  منشاء تولد افکار سازنده که توسعه علمی را به همراه خواهند داشت بیان کردند .
در ادامه اساتید دانشگاهی  به بیان دیدگاه های خود در رابطه با پژوهش پرداختند که در پایان به  پژوهش های برتر لوح تقدیرو جوایزی اهداء گردید .
از اینجانب نیز به عنوان یکی از پژوهشگران برتر تجلیل به عمل آمد .
  • سید مرتضی موسوی تبار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی