سید مرتضی موسوی تبار

رئیس و جمعی از کارکنان اداره زندان مراغه با آیت اله پور محمدی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان دیدار نمودند

 

  .
به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان ، در ابتدای این دیدار رحیم فلاح رئیس زندان مراغه با ارائه گزارشی از فعالیت های اداره زندان ، بر انجام اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی در کنار سایر فعالیت های قضایی و تامینی تاکید و اقدامات فرهنگی را از اولویت های مهم زندانبانی و اصلاح و تربیت مددجویان نام بردند .
فلاح ، با بیان اقدامات صورت گرفته در خصوص احداث زندان جدید در مراغه ، از تخصیص اعتبار 200 میلیارد ریالی برای احداث زندان جدید خبر داده و خواستار تعامل نهادها و ادارات در راستای احداث هرچه سریع تر آن شدند .
در ادامه آیت اله محمدتقی پورمحمدی از فعالیت های ارزنده صورت گرفته توسط رئیس پیشین زندان مراغه تقدیر و برای آقای فلاح رئیس جدید زندان نیز آرزوی توفیق نمودند .
امام جمعه مراغه در سخنان خود با تاکید بر موقعیت فعلی زندان این شهرستان و وجود ترافیک و برخی مشکلات برای تردد، سرعت دهی در احداث زندان جدید ضروری دانسته و احداث زندان جدید را راهکار مناسبی در راستای کاستن مشکلات فرهنگی و ترافیکی موجود دانستند .
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان ، ایجاد امکانات لازم از جمله زمینه های اشتغال زایی برای زندانیان در کارگاه های خوداشتغالی موجب بهبود وضعیت اقتصادی خانواده های آن ها بیان نموده و اقدامات صورت گرفته در خصوص اشتغال در زندان مراغه را مناسب توصیف و خواستار گسترش آن شدند .

آیت اله پور محمدی همچنین با اشاره به کمبود فضا در زندان ها نسبت به تعداد زندانیان، توجه به فرهنگ سازی در کاهش جرایم و ایجاد رویه های مناسب برای کاهش ورودی ها به زندان ها ضروری دانستند .

در پایان این مراسم از فرزندان و برادران شهدا شاغل در اداره زندان مراغه با اهدا لوح و جوایز تجلیل به عمل آمد .
  • سید مرتضی موسوی تبار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی